Tänään on 15 Touko 2025, 11:52

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 00:07 
Poissa
Site Admin

Setämummoutta on liikkeellä...

Musta on kasvamassa tätipappa.

Tiia, sun pitää lainata laukkuani ja katsoa mitä tapahtuu.

Campomarziossa oli yksi Lady Dior ja sitten tämä:

http://www.google.fi/search?q=union+jac ... 68&bih=928

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 08:07 
Gogol kirjoitti:
Kunhan ehdin aion selvittää mistä sitä saa.
Kimppatilaus suoraan Nicolain pääkallonpaikalle Pariisiin?
Meitähän oli useampi Nicolai-fani?

Mä voisin sitten haluta hituset testata. Mulle aivan uusi tuoksutalo. ***<3<3<3***

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 09:13 
Chloe Eau de Parfum

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 10:45 
Poissa
Site Admin

Tauerin Miriamia.
Hämmentävää, tämä on aldehydi mutta taidan olla rakastunut :oops:
Tuoksu pistää paljon tunteita liikkeille. Tämä tosiaan iskee pallean alle tai alitajuntaan.
(Mohn olet todella oikeassa.)
Tässä on osattu istuttaa santeli siten ettei se löyhkää vauvan oksennukselta.

Törmäsin tänään taas Eau Sauvage -mieheen. Kaikista maailman paikoista koulun portilla.
Ja tajusin lapsesta jota hän kuljetti että olen tänään tai huomenna menossa hänen isännöimiinsä juhliin 8)
Päivän kysymys: matchaanko itseni häneen vai yritänkö olla omaperäinen?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 11:11 
Poissa

Tänään täällä haisee neljän suihkauksen verran Fumerie Turque. (= tupakoiva turkkilainen)

Voiko virallinen nouttilista enää paljon herkullisempi olla? :

Currants, white honey, candied Turkish rose, Egyptian jasmine, smoked leather, beeswax, Balkan tobacco, Peru balsam, patchouli, tonka, styrax, juniper and vanilla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 12:57 
Poissa

Heh, tuosta listasta tulee kyllä melkein diabetes, tuoksusta ei niinkään.

Le Labo lähetti postia. Yksi fibakin oli päässyt mukaan, ruusun sijaan tuli santeli :roll:

Patchouli 24 aukeaa todella jämäkällä tervalla ja suolasalmiakilla.

Myös toisella kädellä oleva Oud 27 puskee tervaa - ja kamferia.

Elämme jännittäviä aikoja...

Edit. voi helvetti, nämä molemmat ovat ihan minun juttu :roll: .

Patchouli 24 - on varmaan laitonta tehdä vaniljaa näin, mutta ei se haittaa. Tämä on niin nahkainen, nuotiosavuinen ja karhea.

Oud 27:ssä on suitsuke fantastisessa roolissa. Agarin ja suitsukkeen pippuroitu liitto on väriltään tumman punainen ja kuultaa läpi kuin painava käsinpuhallettu lasi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 13:36 
Poissa

Laliquen Encre noire - tämä on Chanelin Sycomore, joka on vähän höllännyt kravattia, paljon rennompi käyttää. Salmiakin ja Iso-Eikan vuoksi sukua Kenzon Airille. Tuo mieleen myös Diorin Eau noiren, vaikka en tiedä, mitä yhteistä näillä on muuta kuin mustuus.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 13:56 
Poissa

Just nyt mulle tuli todella absurdi olo! Luin noita teidän kuvauksianne (Gogol, voi apua!! *pakkosaadamiriamia, pakkosaadamiriamia, pakkosaadamiriamia, pakkosaadamiriamia*) ja sain jonkun reaktion. :shock: Sain itseni kiinni monitoria kohden nojautumasta, intensiivisen keskittymisen ja tuijotuksen vallasta ja mulla erittyi sylkeä jotenkin normaalia enemmän. Ei siis sillä tavalla kuin silloin, kun vesi herahtaa kielelle jonkun herkkusyötävän takia, vaan silleen eri lailla. Jos olisin pääsyt näkemään silmäni, niin ne olisivat varmaan kiiltäneet. :twisted:

Apua! Mitä mulle oikeen on tapahtunut!? :shock:

No, ei se mitään, nautin täysillä! :twisted:

toxu, olipas ihana lukea miltä tuoksut tänään. Jotenkin yhdistelmä tiedän mistä puhutaan+pidän kovasti tuoksusta josta puhutaan tuntuu erityisen miellyttävältä.

Gogol, en oikein ymmärrä noita Tauerin tuoksuja, että miten on mahdollista, että ne vaikuttavat minuun niin kuin vaikuttavat. Joskus entisessä elämässäni olisin todennäköisesti nuuhkaissut Tauereita pullonsuulta ja kavahtanut kauemmaksi ja todennut kauhuissani, että hirveitä lemupommeja, eihän tuollaisia pysty kukaan käyttämään! Silti Tauerin tuoksut olivat ne, jotka minun innostukseni niche-tuoksuihin laukaisivat ja ylipäätään herättivät uinuvan pedon minussa (kaikella rakkaudella). Olenkohan imaissut nenääni jonkun andytauer-mikrosirun jonkun sen tekemän tuoksun mukana... 8) *etsii foliohattuaan*

Minusta tuoksuilla voi olla tietty substanssi. Ja tietyillä tuoksusarjoilla voi olla sama tai saman kaltainen substanssi. Esimerkiksi Tauer Perfumesin ja Chanelin tuoksuilla on molemmilla omanlaisensa. Mun mielestä. *missä helvatassa se mun foliohattuni on!!!??*

Kamicha, kerro lisää, tahtoo kuulla lisää!! :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:04 
Poissa

Kyllähän monet perheet ovat samasta puusta.

Kaikki Tauerit mitä minä olen haistanut, ovat olleet hyvällä tavalla öljyisiä ja niissä on ollut mielestäni hivenen suolainen ambergrispohja.

Myös haistelemani Guerlainit ovat olleet Vetiveriä lukuunottamatta ytimeltään yrttisen pähkinäisiä.

Chanel pakkaa mielestäni tuoksunsa hyvin pehmesti ja tiiviiseen muotoon, mutta ei kuitenkaan liian ahtaasti. Chanelin kanssa on tunne, että siinä on hyvin paljon aineksia, joita käytetään erittäin pienissä määrin ja ovat siksi niin vaikeasti luettavissa. Esimerkiksi eilisessä Sycomoressa oli jotain, joka piti nenää auki sitrusten ja mintun tavoin, mutta en pystynyt haistamaan sitä. Mielestäni Chanelit vaativaat useampia haistelukertoja, koska niistä löytyy syvyyttä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:07 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
Patchouli 24 - on varmaan laitonta tehdä vaniljaa näin, mutta ei se haittaa. Tämä on niin nahkainen, nuotiosavuinen ja karhea.

Tiedätkö mitä? Olen aina ajatellut samoin. P24 on todellinen kielletty hedelmä. Tai ainakin oli...

Noin vuosi sitten Le Labo lähetti asiakkailleen mailin, jossa kerrottiin pahoittelevaan sävyyn, että Kaksnelosta on jouduttu muuttamaan, sillä yhtä raaka-ainetta ei muka ollut saatavilla. Sanoivat että ovat korvanneet sen toisella aineella, ja että tuoksu on kuitenkin 99% sama kuin aina ennenkin.
Muutos taisi liittyä koivutervaan, tavalla tai toisella. Sitähän oli/on runsaasti Kaksnelosessa, ja toisaalta se on IFRA:n hampaissa.

Summa summarum, miulla on hyviä uutisia. Le Labo oli arviossaan hyvin ystävällinen! Tähän mennessä kukaan ei ole laittanut mitään eroa vanhan ja uuden tuoksun välille, ja maailmalla side-by-side testejä on tehty paljonkin.

Mikä mahtava tuoksu!

Kamicha kirjoitti:
Oud 27:ssä on suitsuke fantastisessa roolissa. Agarin ja suitsukkeen pippuroitu liitto on väriltään tumman punainen ja kuultaa läpi kuin painava käsinpuhallettu lasi.

Kiinalainen muste? Hiivapimpero?? Eikö??? :lol:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:12 
Poissa
Site Admin

Mohn, innostamanasi kirjoitin blogin puolelle hieman Miriamista.
Varoitus: tämä ei ole helpoin tuoksu eikä crowdpleaser (mutta olen koukussa). Ja sekin sisältää tuoksumatkan.

Jaakiem, mieheni särki tänään vahingossa yhden ampullini. Keittiön roskis haisee Guerlainin Vetiveriltä, snif...
Voisin ostaa Encre Noiren pelkän pullon vuoksi. Pirun kaunis.

Yksi lempituoksuistani, Chanelin Cuir de Russie on minulle joka haistelukerralla erilainen. Siinä on niin monta eri aspektia että aina joku eri niistä nousee keskiöön. (Ehkä tuolla saa minun huomioni - pitkästyn helposti.)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:33 
Poissa

Pullo on todella kaunis, mutta tuoksu... Tunti tämän kanssa ja alan olla täysin ärsyyntynyt siihen. Ei mitään eloa tai ajatusta. Zombiet varmaan käyttävät Super E iso -pohjaisia tuoksuja. Tähän kyllästyy ja puuttuu pahemmin kuin mihinkään muuhun. Muoti-ilmiö menee varmasti pian ohi, jos ei jo mennyt.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:36 
Poissa
Site Admin

Haistatko Iso E Superin lineaarisena vai häipyykö se välillä ja tekee sitten comebackin?
Minä haistan tuon jälkimmäisen ja se minua siinä houkuttaa.
That said, itsekin hieman pitkästyin Encre Noireen ja olen siksi sen suhteen niin epäröivä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:45 
Poissa

Mulla on bileet tänään, näytteitä putkahti. Toisessa käsivarressa nahkaa ja vähän hunajaa: Bottega Veneta, Chergui ja Patchouli24. Toisessa biletetään aurinkorannoilla: Demeterin Suntan lotion, Bobby Brown Beach ja Lucy B Tiare Coconut. Aurinkorasvat ei ollut mun mielestä aurinkorasvaa nähneetkään (aivan liian raikkaita), mutta nuo nahat...ooh. Koko näytepussukka tuoksui nahalta, tuli kiire selvittämään mikä tuoksuu niin hyvältä :D Aurinkorasvoista vielä on tulossa CB I hate perfum At the beach 1966, katsotaan mitä se sanoo. Lisäraportointia näistä myöhemmin! :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 14:46 
Poissa

Se katosi juuri hetki sitten jonnekin ja jäljelle jäi vain tumma vetiveri. Olin jo muuttamassa mielipidettä, että ehkä tämä ei olekaan niin tuju... Kohta se varmaan tulee.

Joka tapauksessa E on todella ongelmallinen tapaus. Uskon, että sitä on helppo laittaa aivan liian paljon, koska sitä ei suurissa määrissä haista lainkaan. Toisaalta aavistukset, jotka siitä jäävät vaatteisiin kummittelemaan, ovat todella hienoja. Super E ansaitsisi melkein oman keskusteluketjun.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]