Tänään on 15 Touko 2025, 18:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:11 
Poissa

Keskustelun moraalin palauttamiseksi vaihdoin M7 oud absolutiin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:19 
Poissa

Mikään tuoksu ei ole ollut yhtä iso pettymys kuin M7 oud absolu. Ei missään nimessä hintansa arvoinen pullo.

Jossain alkuhäivähdyksessä on jotain tuttua, mutta se katoaa ja pakottaa lisäämään tuoksua, kerran, toisen... Laitan tätä kokonaiset kuusi suihkahdusta, mutta en saa sitä kiinni. Tässä ei ole appelsiineja, eikä suun täyttävää savun tunnetta. Alkuperäistä ämseiskaa tuntui olevan yksikin suihkautus liikaa ensimmäisellä kerralla. Tässä ei tunnu edes vetiveriä, vaan ikään kuin kevyttä tupakkaa. Miksi hajuvesistä ei voi valittaa kuluttajansuojalautakuntaan?

Ei tämä varmastikaan varsinaisesti pahaa ole. Tumman puun ajatus ja tupakkaa. Kenties jopa hienostunutta. Kovin tämä on vaan vesitettyä, laimennettua ja olematonta. Miksi, minä kysyn, miksi?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:25 
Poissa

Jaakiem: Sulla oli pieni viittaus valittamiseen.. Mulle tulee mieleen valitusmahdollisuus vain siina tilanteessa, jos hajuvedesta paljastuisi EU:n kieltamia ainesosia, mutta se skenaario on varsin epatodnak, eika se silloinkaan menisi kuluttajasuojalautakuntaan. : D

OOH, kavin ekaa kertaa l'Occitanen kaupassa tanaan (joo, en oo koskaan Hgissakaan mennyt niiden kauppaan)!! Olin luullut ettei niiden tuoksuista oo mihinkaan, mutta toisin kavi: Olin heti halukas ostamaan Immortellen, joka on hunajainen kesahurmaaja. Naminam! ...Mutta koska oon asettanut itselleni pullokokorajan eika heilla ollut minipulloja myynnissa, se jai toiseen kertaan.

Bois d'Argent (hunaja), Immortelle (hunaja)... mitakohan seuraavaksi? Muuttuvatkohan kasvoni pian nallepuhmaiseen suuntaan?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:30 
Poissa

Miksi ei voi valittaa siitä, että pakkauksen sisältö vaihtuu halvempaa ilman, että siitä kerrotaan kuluttajalle? Ei varmaan onnistuisi muilla toimialoilla. Ajattelepa vaikka jotain HK:n sinisen reformulaatiota: nyt entistäkin vähemmän lihaa ja enemmän jauhoja.

Tämä on tosi surullinen tuoksu. Se tuoksuu etäältä samalta vaikkakin ohuemmalta, kuin tuoksun muistolta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:32 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Jaakiem mä muuten uskoisin sun moraaliseen ryhtiin mutta sitten muistan sen pikku kiertopalkinnon :shock: (trauma) :shock:

Hirveetä vihjailua :mrgreen: . Salaisuudet julki!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:38 
Poissa

SprayEnjoy kirjoitti:
OOH, kavin ekaa kertaa l'Occitanen kaupassa tanaan (joo, en oo koskaan Hgissakaan mennyt niiden kauppaan)!! Olin luullut ettei niiden tuoksuista oo mihinkaan, mutta toisin kavi: Olin heti halukas ostamaan Immortellen, joka on hunajainen kesahurmaaja. Naminam! ...Mutta koska oon asettanut itselleni pullokokorajan eika heilla ollut minipulloja myynnissa, se jai toiseen kertaan.

Noita liikkuu eBayssa aika hyvin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:44 
Poissa

Kami: Kiitos, niin huomasinkin. Eikun tekemaan tilauksia. Hillitysti. Koittaisi nyt taas varoa ettei lahde lapasesta. (:

Jaakiem, nyt muistinkin viime syksyn Dior Homme 2005-metsastyksen niin Suomessa kuin Briteissakin. DH oli reformuloitu, mutta pakkaus oli ulkoisesti viivakoodeja myoten tismalleen sama. Ainoa muutoksesta kieliva seikka on pullon putki, josta mainitsin blogissani. Kerran jo ostin tuotteen (ja se oli sitten tietysti vuoden 2011 kaakaopommi-versio), ja oli oikeasti kovan tyon takana saada tuote palautettua tavarataloon vaikka ensin oli luvattu etta voin palauttaa jos ei ole oikea (lupasivat palautusoikeutta avatulle tuotteelle!).

Sanalla sanottuna epareilua. Ehka siina voisi olla valittamisen paikka.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:45 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
Gogol kirjoitti:
Jaakiem mä muuten uskoisin sun moraaliseen ryhtiin mutta sitten muistan sen pikku kiertopalkinnon :shock: (trauma) :shock:

Hirveetä vihjailua :mrgreen: . Salaisuudet julki!

Komppaan Gogolia! Ja oletin että tässä viitattiin siihen "maljakkoon" huutonetissä, jonka Jaakiem "sattui löytämään".

Edit. Netcyclerissä, missä sitä "tarjottiin Jaakiemille". Uskoo ken tahtoo!

;)

Viimeksi muokannut mukael päivämäärä 04 Touko 2012, 16:53, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:46 
Poissa

aaaaaa... ...tietty :mrgreen: - hidas minä :oops: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 16:50 
Poissa

Mikäs se jenkkiläisten palautusysteemi onkaan? Eikös siellä saa palauttaa kosmetiikkaa vaikka tuotetta olisi kerran jos toisenkin kokeiltu? Ihan vaan vaikka sillä perusteella, että "en mä tykkääkään tästä!".

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 17:59 
Poissa
Site Admin

Voin paljastaa että Jaakiem ei tuonut mulle kietopalkintoa tuliaiseksi. Vielä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 18:05 
Poissa

Ehkä mun pitäisi tosissaankin yrittää lunastaa se meille kiertopalkinnoksi. Siinäpä sitten yhdistätte sitä jacobsoneihin ja corbusiereihin.

Nautiskelen tässä Oud absolun jälkilämmöstä. Alkunuotit olivat tuhoutuneet täysin, mutta pohjassa on jotain tuttua ja turvallista. Voiko ihminen kestää kesän yli ilman lämpimiä tuoksuja? Epäilen ettei.

Ehkä mun pitäisi käydä vähän enemmän läpi muitakin ns. oud-tuoksuja. Hyviä ehdotuksia?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 18:07 
Poissa
Site Admin

Ei, mutta Suomessa se ei ole ongelma, sillä kesää ei välttämättä tule.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Mitä haistelet tänään?
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 18:07 
Poissa

Ehkä se on osa foorumin salaista eheytysohjelmaa... Jos näin on, niin tahdon osingoille välittömästi. :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 18:28 
Poissa
Site Admin

Kamichalla taisi olla jotain asiaa oudeista :roll:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]