Pikkuisen tuli taas yliannosteltua

.
Iholla ainakin
YsUzac Metaboles - vihreä, minulla myös mielestäni melko kukkainen, tuntuu kuitenkin toimivalta iholla. Olin haistavinani tässä mm. kuusamaa, mutta sitä ei ole ainakaan Fragrantican nuottilistalla mainittu. Jännä lakritsinen twisti.
Ys Uzac Pohadka

tämän drydown on kuin oman ihoni tuoksu n. nelinkertaisella volyymilla. Enkä edes tupakoi!
By Killian Amber Oud - ikävä kyllä, tämäkin on aivan loistava ambra. Montako ambraa tyttö voisi omistaa, noin niinku teoreettisesti?
Rose Oud - raivokas juhannusruusu, jonka alta paljastuu melko hento agarnuotti ja suolaisuutta
Pure Oud - puuta, puuta ja puuta, pehmeämmällä ja sävykkäämmällä otteella kuin nuo Montalet.
Testasin l'Occitanessa uuden ambran. Tuoksua on muutettu, mutta melko vähän. Alkuperäisessä on vintage-henkinen puuterimainen nuotti, joka uudesta puuttuu. En alkuun erityisemmin piitannut siitä, mutta nykyisin olen siihen kiintynyt! Ambrapohja on kyllä hyvin samanlainen, tuntuvasti vaniljainen, hieman pirskahtelevasti mausteinen ja kuivemmilla puunuoteilla hieman kevennetty. Uusi on hieman persoonattomampi, mutta minusta edelleen ihan käyttökelpoinen ja viehättävä perusambra - joka aukenee kunnolla vasta iholla. Luultavasti helpommin lähestyttävä kuin vanha - mutta pidän tuosta vanhasta enemmän... ...ja kestokin tuntuu uudessa olevan huonompi. Immortellen kanssa tällä ei kyllä ole mitään tekemistä sen yhden ihokontaktin perusteella.
Ihastuin l'Occitanessa myös Eau des Bauxiin - raikas ja tasapainoisen oloinen puinen maustetuoksu. Sitä on kyllä vaan paperilla, mutta tutkin sen ehdottomasti paremmin.
Paperilla on vielä paljon muutakin