Palaten ketjun aiheeseen... ...kokoelmaani ilmeistyi Chene (kun halvalla sai) ja pikkupullo Hermesin Poivre Samarcandea sekä minipullo Diorin Poisonia. Dekantteja ei lasketa, eihän

.
Poison tuoksuu todella tutulta - ja minikokoinen splash-pullo on jo nyt hajustanut koko tuoksukaapin - tuttua myös tuo tunkeilevuus. Yllättävää on se, että tuoksu on minusta
todella miellyttävä! Minun puolestani kaikki vanhat kaapit voisivat ottaa pikku annoksen myrkkyä... Saa nähdä, kestääkö kantti siinä vaiheessa kun sitä päätyy iholle.
Kevään aikaisempi ostos, Hermes Ambre Narguile on ollut aivan mainio, se ei todellakaan ole päätynyt tuoksukaapin koristeeksi... ...ja luulenpa, että Chene päätyy sekin ahkeraan rotaatioon, vaikka ei mikään kesätuoksu olekaan. Poivrea testailen työtuoksuna, luotan Ellenaan näissä asioissa...
Tein myös ensimmäisen sampletilaukseni Luckyscentille, melkoisen satsin saa alle tullirajan. Olen ottanut nyt pientä suuntaa haisteluun, tavallaan tässä on kaksi päälinjaa meneillään
- patsulit - tiedän, että patsulituoksuissa on yksilöitä, jotka puhuttelevat minua syvästi. Ihan kaikkea haluamaani en Luckyscentistä saanut, Czech & Speaken 88 on ainakin tilattava muualta.
- kesätuoksutyylien laajentaminen, tutkailen ainakin viikunoita ja ruusuista vihreyttä (kiitos suosituksista, Gogol ja toxu!). Ja Ouarzazate tulee kotitestiin.
Tilasin muutaman Diptyquen tunnetuimman ja pari Etat Libre d’Orangea kokeeksi. Muuten ei tuoksutalojen osalta ole isompaa johtolankaa näissä...