Toxu, musta on yllättävää, että sä tiedät jonkun Puma-tuoksun. Itselläni ei ole siitä hajuakaan.
Ihan hyviä suosituksia. Aquaa en osaa kommentoida, koska olen nuorena käyttänyt sitä pullollisen, ja olen saanut siitä tarpeeksi. Bulgari on noista kahdesta nuorekkaampi vaihtoehto. Platinumissa on aikuisempi sävy, mutta se voi toisaalta olla vain etu autokauppiaalle.
Laitan ehdolle vähän mausteisemman vaihtoehdon, kun nuo aiemmat olivat enemmän raikkaita. Tästä voin sanoa, että tykkään vilpittömästi. Tuo muuten mieleeni jostain syystä uuden auton tuoksun tai Wunderbaumin. On mielestäni laadukkaan miehekäs tuoksu, mutta ei liian haastava tai erikoinen.

Toisaalta tämäkin voisi olla nuorekkaan asiallinen vaihtoehto. Motionia en tunne, mutta uskallan veikata, että tämä voisi olla parempi.

Jos veljesi pitää vaniljasta, niin Chanelin Allurit voisivat olla hyvä vaihtoehto. Ne ei ole tuoksuharrastajien suosikkeja, koska ovat liian helppoja ja mukavia. Ovat kuitenkin kalliin ja laadukkaan tuoksuisia. Niistä poimisin tämän, jonka ympärillä on ollut lakkautushuhuja.

Ja jos ei haittaa, että moni muu käyttää samaa tuoksua, niin tämä voisi olla ehdoton vaihtoehto. Olen ajatellut, että tämä olisi tuoksu, joka sopisi pikkuveljelleni, joka on jotain parikymppinen. Tämä on raikas tuoksu ja ainakin Sprayenjoy piti tästä kovasti Tallinnan reissulla. Eikä tämä kuitenkaan ole niin sporttinen kuin Bulgari tai Aqua. Ainoa miinus tässä on hinta, joka on selvästi isompi kuin monella aiemmin esitetyllä tuoksulla.