Mä olen varmaan haistellut suurimman osan L'Artisaneista ja pitänyt vain muutamista.
Suosikkini ovat ne Coeur de vetiver sacre

ja Timbuktu, joita olen kehunut moneen kertaan. Molemmat taitavat olla vetiverejä. Timbuktu on sopivan terävä, mutta rauhallinen työtuoksu. Fou d'Absenth on siinä rajamailla, aika kiva, mutta en vielä tiedä varmasti. Sanoisin, että kasin tuoksu. Mechant loup on ehkä jäänyt sitten seiskan tuoksuksi. Olen yrittänyt sitä kokeilla useaan otteeseen, että jos se avautuisi paremmin ja ehkä se vielä niin tekeekin.
Voleur de roses ja Traversee du Bosphore ovat kivoja tuoksuja, mutta ei ihan minun tyylisiä. Dzonghka, Passage d'enfer, Dzing ja Bois farine ovat olleet tavalla tai toisella epämieluisia tai vaikeita. L'Artisanin gourmandit tuli ostettua varmaan lähinnä sen vuoksi, koska sattui saamaan alesta, muuten olisivat jääneet väliin, vaikka ihan kivoja ovatkin. Kivoja on kohtalainen kehu minulta, joka en yleensä gourmandeista pidä lainkaan.
Douchoufeur ei kuulu suosikkineniini. Hänen tuoksuissaan on usein sellainen pölyävä pohja ja päällä pari nuottia, josta tuoksu saa nimensä. Eivät huonoja tuoksuja, mutta eivät mitään rakkauksiakaan ehkä tuota Timbuktua lukuunottamatta. En pidänyt erityisesti hänen Echanted forestistakaan, koska oli hieman yksinkertainen ja karkkimainen.
Pidän kuitenkin L'Artisanista talona ja tuoksujen voimakkuus ja kesto ovat minulle juuri sopivia, yksityisiä iloja. L'Artisaneja on kiva haistella, kun talolta löytyy niin vahva portfolio, erilaisia tuoksuja.
L'Artisan voi olla niitä taloja, jotka kärsivät tikkunäytteistä haistelusta.