Valtavirrassa purjehdin vielä (etupäässä) ja löydän edelleen sieltäkin miellyttäviä tuoksuja. Harrastukseni on kuitenkin niin uusi. Julkkistuoksut puuduttaa, joskin omistan JLon Glow:n, käytänkin sitä jopa välillä. Lady Gagan tuoksun haluaisin ostaa jo ihan siksi että Gaga on iiiihana, rakastan sitä naista

Periaatteessa ihan sama miltä se tuoksuu. Ja siistiä että neste on mustaa

Madonnan Truth or Dare (?) miellyttää kai monia, itse en ole sitä nuuskinut.
Mutta mitä enemmän haistelee, sitä enemmän on alkanut kaivata tuoksuihin persoonaa. Jotain erilaista. Jotain millä on oma luonne. Joten nichetuoksut ovat alkaneet kiinnostaa enemmän.
Olen myös enemmän ja enemmän alkanut pitämään ja kiinnostumaan miesten tuoksuista.
Pidän ysärituoksuista kovasti, keräilenkin niitä. Mutta en osaa oikein etsiä mistään niitä vintage-versioita. Niinpä olen tyytynyt uusiin versioihin esim. Dolce Vitasta ja Le Malesta. En tiedä mistä hankkia niitä 90-luvun versioita kyseisistä tuoksuista tai muista ysärituoksuista.
Miten tunnistan esim. ebayssa mikä pullo on vintage-versio? Luotanko myyjään joka sanoo tuoksun olevan alkuperäinen 90-luvun pullo?
Ebaysta olen kyttäillyt jo lopetettuja ysärituoksuja, nyt olisi haaveissa Rochasin Byzantine joka oli aikoinaan limited edition. Samoin löysin Venezia Pastellon joka on myös lopetettu aikoja sitten. Samoin ebaysta (ja välillä huutonetistäkin) löytyy helposti Yves Rocherin vanhuksia joita kerään minipulloina. Kirppareilta löytyy välillä jotain.
Tykkään siis 90-luvun tuoksuista ehkä kaikkein eniten. Silloin tehtiin mainioita tuoksuja jotka myös herättävät muistoja mieleen, se tuo tietenkin niihin oman lisäsäväyksensä.
Myös kasarituoksut kiinnostavat vaikka niissä onkin sitten monia tosi tujuja tapauksia. Hmmmm, en enää muista ollenkaan miltä Lou Lou tuoksui, pitäisi verestää muistiaan esim. minipullolla. Pystyisinkö enää sitä käyttämään. Teininä se upposi kummasti. Kuten myös Balahe. Ei taitaisi nykyteinejä nuo enää kauhesti miellyttää