Toxu, sun tämän päivän valintaasi oli tarjolla myös Osmoteekin tarjottimella kaikkien niiden sukupuuttoon kuolleitten tuoksujen seurassa!
Mun ainoa handicap on etten puhu sujuvaa ranskaa (vaikka kieltä ihan hyvin ymmärränkin). Mut ei se haittaa. Englannilla ja italialla ja eksotiikalla ja elekielellä pärjäsi ihan hyvin.
Chandler Burr (jota inhoan kirjojen perusteella mutta joka Youtubessa oli vakuuttava esiintyjä) on käsittääkseni tulossa Firenzen Fragranzeen.
Mulla oli alkukuusta treffit Campomarziossa täällä Roomassa myös Andy Tauerin jne kanssa - mutta
unohdin mennä sinne (=muistin päivän väärin). En unohda ensi kerralla!
Michael Edwards kävisi oikein hyvin suomalaisesta miehestä. Kumipohjaiset kengät, kulahtaneet mustat farkut, musta bleiseri koska tilaisuus oli kuitenkin artsy-fartsy ja täynnä ylichicejä italialaisia ja ranskalaisia, sen rintataskussa nörtisti kuulakärkikyniä. Olin huomaavinani että sille kiikutettiin takahuoneista hitusen enemmän sampleja kuin mulle. (Tilanne tulee muuttumaan pian.)
Mut Geza, ah! Se olisi ainoa tyyppi jonka olisin kutsunut kanssani illalliselle jollen olisi ollut lähdössä kiireellä kotiin. Se oli juuri sitä miestyyppiä josta tykkään eniten - partaveitsenterävä, kuivan ironinen, hillittömän hauska ja monikielinen. Ehkä otan sen heitosta vaarin ja kutsun sen joskus vielä Suomeen (en saanut sen puhelinnumeroa mutta meiliosoitteen kyllä).
Täällä on Gezan haastattelu joka ei ole ollenkaan sama kuin miehen karisma livenä, mutta jotain kalpeaa aavistusta siitä saa.
Kyseessä olivat nichemessut, joten tuolta puuttuivat kaikki ns. isot kalat. Enkä tiedä päästetäänkö Ellenaa, Menardoa, Sheldrakea ja muita muutenkaan vapaasti ulkoilemaan?